100312

Hallo!
Äntligen har jag orkat gå upp ur sängen och pallrat mig till skolan, känns skönt o vara med i civilisationen igen. Har fruktansvärt ont i halsen och har typ ingen röst, men jag hoppas att mina underbara vänner förstår mig iaf.

Nu har jag haft en samhällslektion som tog hundra år, med vår kära lärare Christer. Man vet aldrig vad han har pratat om när lektionenär slut, vi hade en vikarie en gång och jag lärde mig mer på den lektionen än vad jag har gjort på en termin med Christer. Dagen i skolan kommer avslutas med en pianolektion som inte alls är efterlängtad, har inte ens rört pianot på närmare tre veckor. Lektion kommer jag inte ens ihåg när jag hade sist, vi får se hur det går.

Ikväll blir det födelsedagsparty för Sessan som har fyllt år (förra året) och det ska firas. Jag tar det lite lugnt eftersom jag inte riktigt kry än, men jag får umgås med dom jag tycker bäst om. Det är huvudsaken, då kan inte en förkylning stoppa mig. 

Ha en trevlig fredag! 
Kram 

 
Uusch


Barcelona över en helg hade inte varit fel nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0