100309

Pappas födelsedag idag, har tryckt i mig en massa tårta och ost o kex. Mormor och morfar kom hit på lite kalas, tittade på bilder sen i somras. Åh vad jag längtar till vi ska åka till Spanien med min släkt, mormor fyller 70 år imorgon och hon bjuder med oss på en resa på påsklovet. Det ska bli så himla skönt att komma bort härifrån ett tag, bara ligga och sola med en fruktig drink i handen och musik i öronen.
Förra veckan var min klass i Berlin och sjöng för massa tyska människor, riktig trevlig resa måste jag säga! Lägger upp en drös med bilder därifrån och även lite från partykväll här hemma i lördags.
Jag skriver mer imorgon, ska och överraska mormor kl 7 på morgonen och sen åka hem och lägga mig i sängen för att kurrera mig, är uberförkyld.

Godnatt på er!

Kram


Elina, Frida och Sanna när vi fick se vårt rum!


Sanna, Elina, Frida, Kamilla o Anna gör dagens hopp!


Jag och Frida i vårsolen


Tilda  


Jag på restaurang Route 66, låg precis utanför vårt hotell


Linn och Anna, finingar!


Utanför OSplatsen


Jag och Frida i bussen påväg till nästa sångställe


En stor kyrka som vi gjorde en spontankonsert utanför, massa som kom fram o tittade.


Jag, Elina o Sanna sitter o fular oss i bussen haha


Frida, Kamilla, Sanna o Anna rockar loss på rummet ;)


Alla dessa stora hus!


Tog lite sista vårsol innan vi åkte mot kalla Sverige igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0