Partykväll

Här kommer gårdagens partykväll i bilder, jag har precis kollat genom bilderna och hjälp vad jag skrattar haha! Vi hade grymt kul, alla underbara tjejer. Ni är bäst!

Idag har jag varit inne i stan en stund och fikat med Ida, det var jättemysigt. Vi satt säkert i två timmar, tills hon började jobba. Pratade om mycket gamla minnen och både skrattade och grät nästan hehe. Nu hoppas vi bara på framtiden efter studenten, jag har mycket att se fram emot nu kan jag säga. Jag börjar se ljuset igen heh, utomlands är huvudingrediensen och jag gillar det.

Nu ska jag ta och krypa ner i min säng och imorgon blir det träning för hela slanten, måste ju ha kroppen om jag ska vara utomlands hela sommarn? Nu tar vi tag i det här, godnatt på er!

Kram


Elina haha 


Haha jaadu


Jag och Diana, jag trodde att jag inte kom med på kortet


Hahaha


Fina Diana


Kamilla och Elina strike a pose


Haha jag säger då det


Kamilla och Elina blir lite förvånade?


Kamilla och Elina haha




Diana och Kamilla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0