100117

Hej på er! Nu har jag precis kommit hem från stallet, har varit där med Carro och vi tog en härlig runda i skogen. Snö upp till knäna på hästarna nästan, bra träning heh.
Ikväll blir det bara sitta i soffan med nötter, duntäcke och Johan Falk på tv. Sitter just nu och kollar på hotell i Göteborg till horseshowen i februari, Carro åker med skolan och jag, mamma och Carros mamma kommer ner på kvällen, sover där och tar en till dag i scandinavium. Det gillar vi! 
Nu ska jag nog ta och mixa lite glass med frukt heh, kunde visst inte hålla mig till nötterna nej. 

Lägger upp resten av bilderna från partykvällen lite senare, kände att det blev mycket hästsnack nu heh. 

Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0