100114

Stort grattis till Ida som har tagit körkort idag och även stort grattis till min vän Sara som fyller år idag!

Den här dagen har varit helt upponervänd asså, jag skulle gå upp vid 5.30 men jag vaknar 10.40 haha så länge har jag nog aldrig försovit mig innan. Så det var bara att slänga sig upp, kladda på med lite smink och springa ut till bussen för att sen kunna vara med på dagens sista lektion.
Nu sitter jag här och väntar på Ida som ska hämta mig och vi ska åka in till Atlantis Spa (idag igen heh) och minifira min födelsedag där, kommer bli jättetrevligt. Har precis gjort mig en smoothie med olika frukter o juice i så jag får lite vitaminer o energi heh.
Usch nej, nu måste jag packa ner mina badkläder och dylikt innan bruden med fräsha körkortet anländer, hoppas hon kör försiktigt nu bara!

Kram

Kommentarer
Postat av: karolina

2010-01-15 @ 00:15:19
URL: http://l
Postat av: karolina

whiihu tut tut **

2010-01-15 @ 00:15:53
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0