100113

Godmorgon!
Klockan är 07.00 och jag sitter och äter frukost, kan ni tänka er? Min nya väckarklocka ringde visst lite tidigare idag än vad jag hade tänkt och då var det lika bra att gå upp, annars hade jag bara lagt mig i sängen, somnat om och vaknat i panik med 15 min kvar till bussens avgång och jag hade fått springa som en tok. Ja, ni fattar.
Idag ska jag träffa Ida och förmodligen hinna förbi gymet en stund också, senare i eftermiddag kommer min släkt hit också och ska fira mig eftersom jag lyxade till det lite igår med relax o ansiktsbehandling så är dom välkomna hit idag istället.

Nä, nu ska jag ta och kleta på lite smink och förhoppningsvis hinna till min första lektion. Ha en bra dag!

Kram


sånhär buss skulle vara perfekt för mig att ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0