100112

Hej på er!

19 år och ska alldeles strax iväg och lägga mig i relaxen i några timmar och sen släppa ansiktet fritt åt en ansiktsterapeut som ska få klämma lite i 50 min, känns som en bra födelsedagspresent. Fick den dock i julklapp av mormor men har sparat den tills nu, smart huh?
Fick som present att åka till Göteborg och ha en personlig "shoppare" med mig inne i en butik, skulle dock behövt pengarna ist för kläderna men det var gulligt av dom heh.
Nu ska jag ta mig lite skorpor och ett glas laktosfri mjölk och sätta mig framför tvn en stund tills jag måste hoppa in i duschen och sen blir det bara slappa i den varma poolen hela kvällen lång.

Ha det bra!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0