100111

Godmorgon solstrålar!
Kan börja med o säga att Carro gav mig en väckarklocka i julklapp (haha) och den är suverrän, jag vaknar direkt! Man blir nästan lite pigg av den, och det bästa är att man hinner ju göra jättemycket grejer på morgonen liksom. Så skönt, tack Carro för att du gör så jag kommer i tid till skolan.
Ja juste, idag börjar skolan på riktigt. Hade ju en smygstart i torsdags, men det räknades knappt. Så nu blir det att lägga i högsta växeln sista terminen och bara göra sitt bästa. Det är vad jag tänker göra iaf, nu har jag segat runt i skolan de här två åren innan så nu behöver jag något o ta tag i nästan.

Sådär, då är frukosten nere i magen och tandborstningen väntar. Kom ihåg, ingen tandborstning utan tandtråden! ;)

Kram


ser ni förresten att min frisör har klippt av min lugg + 3 cm (!) av mitt andra hår

Kommentarer
Postat av: karolina

Men hallå snygging

2010-01-11 @ 21:16:34
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0