100210

Godmorgon på er!
Jag ska börja med att klaga lite på min himla bostad. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min samhällslektion ska börja, 9.30. Jag var i skolan 8.30 bara för att mina bussar går så fruktansvärt dåligt från landet. Så ja, en lägenhet i stan är mer än välkommen att dyka upp snarast. Bara det går en och samma buss från stället (oftare än en gång i timmen) så har jag inte så mycket krav, fräsch självklart och att jag får plats med min säng.

Idag har jag skola från 9.30 - 12.10, samhällskunskap och arbetsmiljö. Den sista lektionen är helt okej, men samhällen. Usch! Vi har världens största prov i det snart och jag fattar ingenting, vi skulle tydligen ha en annan lärare idag så hoppas att han kan förklara för mig. Efter skolan ska jag plugga på fotoprov som jag har imorn, blir nog en sväng till gymet också.

Okej, det här inlägget blev ju inte det roligaste kanske heh. Får hoppas det händer något kul idag som jag kan skriva sen, hah okej nu ska jag gå.
Ha det bra!

Kram


121, går förbi mig någon gång i timmen


riktigt mysigt sovrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0