100203

Dagens horoskop:
Du hamnar i rampljuset av nån anledning. Andra lägger märke till dig! Du klarar granskningen med glans.

Det verkar ju stämma iaf, ni skulle bara sett! Eller iof, endel gjorde väl troligen det? Haha. Jag, mamma och pappa skulle beställa hem mat och dom går in för o hämta maten, jag satt kvar. Mamma hade tydligen glömt o stänga av strömmen innan hon gick ur, så ja, när dom kommer ut med maten så startar inte bilen haha. Pappa - Det är bara o putta. Detta var MITT inne i stan och jag hade RIDKLÄDER på mig, men det var ju bara ställa sig där och putta igång den himla bilen. Den gick igång ganska snabbt, men alla folk som såg oss måste ju ha skrattat ihjäl sig haha. 
Jag har även varit och ridit med min vän Sessan idag på hennes fina hästar, det var riktigt trevligt. Det får göras om snart!
Nu har jag äntligen lugnat ner mig lite efter händelsen, och ska ta mig lite efterrätt. Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0