100202

Hej på er!
Kom precis hem från ridskolan där jag tillbringade mycket av min tid när jag var yngre, hade alla mina kompisar där. Ganska många som har gjort som mig och skaffat egen häst och lämnat ridskolan, men det är fortfarande några som är kvar så det var riktigt trevligt att träffa dom! Anledningen att jag var där var för att stallet äldsta häst Jabin, fyllde 30 år. Det är så kul och se honom, lika pigg som alltid. Så det bjöds på tårta och Jabin fick många hästgodisar av alla som var där, barn som vuxna.
Jag har även gjort som de flesta andra, beställt en iphone idag. Får troligtvis hem den i slutet av veckan, hoppas på det.
Ikväll är det final i Paradise Hotel också, det får man inte missa heh.
Nu ska jag ta och kolla lite på studentklänningar, det börjar närma sig. Var även och bokade smink- och hårfixningstid idag, kommer bli så kul med mina underbar tjejer.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0