Måndag

Godkväll bloggen!
Dagen har varit bra, skola 10 - 17. Men har bara två lektioner på hela dagen så det är ganska slappt. Efter skolan mötte jag upp Carro och vi åkte upp till a6 köpcenter och Carro tog hål i öronen (nej, hon har inte haft det innan) och kollade på lite kläder. Träffade även på Tilda och hennes syster i jakten på något till systerns hår heh.
Imorn ska jag och Elina i min klass gå upp till 3s butik och byta våra mobiler, båda tvås är sönder. Mina två är sönder. Hoppas dom fixar det likadant som dom hade gjort med Elinas bror, heh.
På fredag händer det en riktigt rolig grej, vill bara skriva vad det är men det blir lite för publish då så ni får vänta tills efter helgen. Iiih. Det är iaf jääätteroligt om det blir som jag har tänkt mig.
Nu ska jag ta och fixa och dona lite här på min dator. Har äntligen fått igång den igen.
Ha en bra kväll! Godnattkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0