Home

Sådär, då var jag hemma efter en trevlig middag hos morföräldrarna. Glömde ju självklart kameran hemma så jag kunde inte ta några bilder. Men modellkusinen min hade sjukt fina kläder, svarta strumpbyxor, svart-vit randig topp och stor silver halsband med någon frukt på (?) jättefin var hon. Alla andra också för den delen!
Mormor lade fram en fin fråga "Mella, du måste följa med mig till stan och köpa en kamera och en plattång någon dag när du har tid, vill du det?" Självklart vill jag det, hon ska tydligen ha en systemkamera kära mormor.

Nu är jag på så sjukt dåligt humör så jag tror jag ska gå och begrava mig själv. Bestämde mig innan för att jag ska ha en kista med bling på, kan ha den i mitt rum bara en stund och lägga mig där i och vara död för en stund.

Nä, nu ska jag gå och kolla ifall min laptop fungerar igen. Pappa skulle spara alla grejer på något och pooff så slutade den fungera.
Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0