Helgen

Tänkte bara att jag skulle berätta lite mer om helgen.

Fredagen började med att jag vaknade hos Ida (sovit där sen i onsdags) och hade sjukt ont i halsen och hostade som en gnu. Men det var bara att pallra sig iväg till skolan, trodde jag. Kunde knappt ställa mig upp, blev att sova några timmar till. Sen tog jag mig i kragen och gick iväg till min sista lektion, barn och musik. Kände hur det hettade om mig och att febern var mig upp över öronen. Men sjukan brukar inte stoppa mig i första taget så efter skolan åkte jag hem och packade ner lite grejer till kvällens utgång, mamma körde mig sen in till Ida igen. Där gjorde jag mig iordning, Kamilla och Louise kom och vi gick in mot stan. Ida skulle jobba den kvällen, så hon kunde inte följa med.
Väl framme gick vi till ett uteställe där nästan hela klassen var, det var kul. Men där var vi inte så länge, gick vidare till mitt favorit dansställe och slog klackarna i taket. Jag har nog inte haft så kul på väldigt länge, tack alla underbar vänner för det! Efter kvällen gick jag hem till Ida igen och sov.
Lördagen spenderades mest hemma i soffan med Carro, äppelpaj och glass. Alltså inte så mycket mer att berätta om den dagen.
Nu ska jag fortsätta mitt hemliga letande här på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0