090927

Hej på er!
Jag har precis kommit hem från hundklubben, eller för någon timme sen. Har varit där med Ida och Zac, vi tränade lite agility. Tog med mig Fiffi den här gången, jag tar varannan gång men hundarna.
Nu nalkas det födelsedagskalas för bror min här i huset, gästerna (släkten) kommer om  min ungefär. T r e tårtor har dom gjort iordning här hemma (okej, en är köpt) så det är bara smälla i sig det om man har tråkigt.
Nu måste jag kila iväg och lägga på lite smink och fixa håret. Kör nog på väldigt ledig klädsel idag, leggins och en skön skjorta kanske?
Ha en härlig söndag och njut av sista dagen innan den nya veckan. Kram

Lägger aldrig upp några bilder nu för tiden, bara för att min dator är inlämnad. Beräknad tid att hämta den 9 okt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0