090925

Godmorgon solstrålar!
Här sitter jag i skolan, sjukt trött. Blev väldigt sent igår, hoppade väl in i duschen vid 00.30 ungefär. Sen sängen på det, som sagt sent. Så i morse var jag ju inte den mest muntra tjejen men jag kom upp efter några minuters skrikande från mammas håll. Jag hatar verkligen att gå upp på morgonen, det är inte riktigt min stil. I helgen blir det andra bullar, då ska jag sova lääänge. På söndag ska vi ha ett litet kalas för min bror som fyller år, hela släkten här nere.
Igår var jag och mormor på stan och unnade oss lite saker. Mormor nappade åt sig en plattång och en kamera, långzoom Nikon. Den kommer hon fota fina stunder med, kan ju börja använda den på kalaset heh. Jag köpte mig lite underkläder och ringar från H&M. Vi gick och satte oss på ett fik och jag tog en räksallad och en latte, mormor en kaffe bara. Trevlig mormor och dotterdotter tid.
Nu ska jag kila iväg till min pianolektion, har ju självklart glömt boken och noterna hemma.
Ha en supermysig fredag, ikväll blir det party!
Kram


nej, jag har inga bilder i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0