090917

Kajsas 18e födelsedag idag! Grattis :)

Nu sitter jag här i fotosalen i skolan. Har varit runt i hela jönköping och fotat under morgonkvisten.
Igårkväll åkte jag och Carro till mormor och morfars hus. Nu ska vi bo där i några dagar, vet inte riktigt hur länge men det är ju gaaanska skönt att vara hemifrån ett tag. Dessutom i ett stort hus där man kan göra vad som helst ungefär. Vi satt och tittade på Idol och kändisdjungeln hela kvällen och åt glass, åt h*lvete med nyttiglivet hah.
Nä, nu ska jag kila. Ha en trevlig torsdag!
Kram


huuur gott?


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag antar att du inte känner allt för många andra Kajsa som fyllde 18 den 17 sep ^^ såå, tack så jättemkt sätnos! :**

2009-10-01 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0