090916

Lyckas alltid ta fel på datumet, tror att det är en dag efter. Nåja!
Här sitter jag och mina hundar i soffan och äter majskolv, alla tycker att det är lika gott hah. Foxie, min stora vita tog precis sönder kolven på mitten. Bushund, heh.
Dagen har passerat bra, skolan 9.30 - 12.10. Därefter satte jag och Tilda oss på Waynes och började planera på vårt projektarbete. Det ska nog bli bra.
Snart ska jag packa mina väskor fulla och flytta in i mormor och morfars tomma hus med Carro. Dom är nämligen i vår stuga på västkusten den här veckan. Skönt att ha en stort hus för oss själva.
Nu ska jag nog spela lite piano, heh. Ha en bra onsdag. Idol ikväll ju! 
Kram


Foxie var glad, eller inte hah stackarn


Give me five


Älskar klockan

Kommentarer
Postat av: ida

jaa ni far komma hit o ga pa alla tillstallningar med mig ;D

va har du for projektarbete? =)

saknar er med <33

2009-09-17 @ 03:20:08
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0