090915

Hejsholahopp!
Idag har det inte hänt så mycket, var i skolan 10 - 14 typ. Sen åkte jag och Elina upp till a6 köpcenter och skulle fixa våra mobiler som jag nämnde i förra inlägget. Vi fick inga nya mobiler, så var det med den saken tydligen. Suck, jag blir så trött på dom som jobbar där. Så himla otrevliga och kaxiga, tror dom vet allt (okej att man går dit för att dom ska lösa problemen) och beter sig hur som helst.
Jaja, nog med det. Sen åkte Elina hem och jag stannade kvar för att jag skulle gå in på OnOff för att fråga vad det är för fel på min dator. Då var det självklart stängt hela veckan för att dom byggde om. Sen ska jag hoppa på bussen och mitt busskort funkar inte. Efter all den här otur beslutade jag mig för att åka hem och sätta mig i soffan och inte ta ett kliv härifrån. Vilket jag gjorde.
Nu sitter jag här och har precis ätit upp lite glass med kola- och lakritssås, mums. Jag är urtrött och fryser snart ihjäl så jag ska nog sätta igång någon bra film och bara allmänt mysa.
Ha en trevlig tisdagskväll. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0