090914

Morning sunshine!
Jag har precis vaknat och skulle börja med att packa väskan till afrodansen, det går inte alls. Min hals är helt uppsvullen och gör jätteont. Det blir ingen dans för mig idag, får vara glad om jag kan åka till stallet på onsdag.
Nu står jag iaf här och försöker klura ut vad jag ska ta på mig idag, alltid lika svårt varje gång. Ska man ha skjorta med skärp i midjan? Utan skärp? Med väst? Utan väst? Eller en annan tröja kanske? Bara en vanlig t-shirt med smycken? Jag får panik! Tänk vad smidigt det skulle vara om man hade en stylist varje dag hemma hos sig som hade med kläder också. Underbara tanke.
Nu måste jag kila iväg och lägga lite smink på min nyvakna hy. Hoppas ni får en bra start på veckan!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0