090909

Checka datumet, yeah!
Dagen har varit helt konstig, började halv tio egentligen men försov mig till 11, slutade 12. Så det var bara att ligga kvar i sängen och fundera ut en anledning innan mamma kommer hem. "Du måste väl förstå att jag är skoltrött när jag har gått i skolan i 2.5 vecka? Jag måste ju få sova någon gång!"
Morgonen/förmiddagen har jag iaf ägnat åt att sitta här och dricka oboy och försökt övertala Lollo att hon ska flytta med mig till en lägenhet, verkar inte gå vidare bra. Jag måste bort härifrån, klarar inte av att bo här längre.
Men men, det kommer väl något tillfälle framåt.

Förresten, skolan jag går på kanske inte ska ha någon bal det här året när vi går ut! Helt plötsligt har dom inte råd med det? Va? Det är ju helt sjukt! Alla vi som vill ha kvar balen måste göra något åt det här. Studenten utan bal lixom? Nej!

Nu ska jag ta mig samman lite och pallra mig upp till stallet, ta en avslappnande runda i skogen.
Ha en bra dag! Kram


Min fina Lollo på hennes bal förra året





Kommentarer
Postat av: ida

du får gå med mej annars haha

2009-09-09 @ 18:30:03
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: annie

dumma peset. vad menar dom med att de inte har råd? man betalar ju det mesta själv ju. tror inte de kostar så jävla mycket för skolan. dom är snåla :| du får komma och gå med min skola ist <3

2009-09-10 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0