Skolan

Hejsan!
Nu står jag här i skolan, mina kompisar har naturkunskaps lektion men den kursen har jag inte valt så ensamheten får jag stå ut med. En liten fika skulle ju sitta fint. Eller en liten tripp på stan och köpa en mascara. Är i riktigt stort behov av det nu, den jag har nu är jättejobbig. Klumpar eller ger ingen effekt alls, förstår mig inte riktigt på den.
Imorgon har jag samhällskunskaps prov (frivilligt) så ikväll blir det att plugga på det, om jag orkar heh.

På påsklovet förresten så ska mormor bjuda hela släkten på en resa till Fuerteventura en vecka. Det blir riktigt härligt, försöka få lite färg på kroppen iaf. Sen ska vi nog åka till London eller Miami någon gång också med familjen bara. För att inte tänka på alla resor jag och Carro ska åka på i sommar, it´s going to be crazy.

Ha en bra måndag! Kram




huuur härligt ser det inte ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0