Middag

Hej!
Ni kommer inte tro mig, jag och min bror har suttit och ätit middag tillsammans ikväll. Vi pratade om massa grejer om hans nya skola, han verkar trivas iaf. Jag lagade maten, pasta och ugnsbakad lax med osttäcke och grönsaker. Mums vad gott det var. Känns nästan som man skulle ta lite till hah. Mamma och pappa är inte hemma ikväll så då tänkte jag att det var lite trevligt med syskontid. Blev ju ganska lyckat iaf heh.

Bilderna som jag lovade lägga upp från mörkerfotningen verkar som det har hänt något med dom, så jag lägger upp lite bilder från Carros senaste hoppträning istället.

Nu ska jag titta lite mer på tv och mysa med voven, sen hoppa in i duschen.

Godnattkramar


blev fina bilder på fältet


carro och linn

Kommentarer
Postat av: ida

svar : naaw saknar dej massa massa med mella <3

och tack sa mkt for radet :) ska prata med familjen snart sen far jag se vad som hander efter :) pusss <3

2009-10-09 @ 01:57:41
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0