Kvällsfika

Tack snälla Ida för den nya bloggdesignen! :)

Här sitter jag och har precis kommit hem från staden, varit där och tagit en fika med Carro. Pratat av oss våra "bekymmer". Det var mysigt. Träffade även på Lollo där på Coffeehouse By George, hon skulle på bio. Ska jag också på snart igen, heh. Så det så! Haha.
Nä, nu ska jag "krypa ner i bädden" som min mamma brukar säga. Imorn ska jag stå och sjunga och övertala små 9or att börja på samma linje som mig, jag som inte ens tycker om min linje. Hm.. Får se hur det går.
Köpte nya byxor idag förresten, ridbyxmodell svarta höga i midjan. Nästan som riktiga ridbyxor, vant och bekvämt hah.

Godnattkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0