:)

Sådär, inkommen från kvällsrundan med dogsen. Regnigt och tråkigt väder ute men ändå skönt med frisk luft. Nu sitter jag här i soffan och ska snart hoppa ner i sängen. Det behövs verkligen, är så fruktansvärt trött heeela tiden.

Dagen idag har varit bra, började halv två och så hade jag tandläkartid tio över 12. Var där inne i 40 min (!) när dom höll på i munnen på mig. Usch! Jag tycker det är riktigt obehagligt när dom håller på och raspar på tänderna. Hur kan man vilja ha ett sånt jobb?
Efter det åkte jag iaf till skolan och så visar det sig att vi får välja om vi ska ha lektion eller inte, och vad tror ni att vi väljer? Ingen lektion såklart, så jag åkte alltså in till skolan helt i onödan. Typiskt mig, när jag väl ska vara duktig. Jaja, jag mötte upp Carro och vi satte oss på Bernads och pratade om gamla tider. Shit, vad kul man hade som liten hah.
Nä hörrni, nu ska jag få en liten stund av min skönhetssömn.

Godnattkram


mm, jag har röda ögon...


aaw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0