091026

Godmorgon bloggen! Förlåt för kass uppdatering.
Ni anar inte vad jag ska göra idag, jag ska rida min förra häst! Aaaah, jag är så glad. Det kommer bli det roligaste på länge. Vi ska slänga in henne i transporten, åka iväg och träna. Det ska bli så himla kul! Tack snälla Isabell för du frågar mig, tveka inte att göra det :)

Nu sitter jag iaf här och äter min frukost med två hundar jämte mig, en vit, en svart, en stor och en liten. Så mysigt är det, jag kommer aldrig kunna släppa djuren. Det kommer alltid finnas någto slags av djur hemma hos mig, om det så skulle vara en fisk eller en vandrande pinne kanske?

Nä, nu ska jag ta och göra mig i ordning och hämta upp Carro och Ida som är snälla och hjälper mig idag. Thanks girls!
Hoppas ni får en lika bra måndag som jag. Kram




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0