091015

Goodmorning sunshine!
En strålande dag, solen skiner, värmen har stigit ytterligare 5 grader, så nu ligger strecket på 28 grader - i suggan!
Ja, i mina drömmar iaf. Tänk om det hade varit så varmt. Och då tänker jag på att jag ska stå ute hela dagen idag och sjunga inför små barn som ska titta lite på deras nya linjer, jag kommer bli en isbit helt klart. Hade ju gärna legat kvar i sängen några timmar till på den här dagen. Där det är så varmt, mjukt och ovanför är det jättekallt.

Nu sitter jag här i soffan och käkar mina flingor till frukost, har sällskap av en liten svart krullig hund i knät också. Mys på högsta nivå.
Köpte nya byxor igår från h&m, kombinerar dom med ett skärp som jag hittade i morfars garderob, en vit t-shirt från h&m och en blåvit randig Tommy Hilfiger tröja över, och min pälsväst + mina klackar från vagabond.
Nu måste jag kila, jag och brorsan ska ta bilen in idag hah undra om vi slår ihjäl varandra?

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0