091006

Hej bloggen!
Här sitter jag i soffan med datorn i knät och på tvn går någon westernfilm med massa fina hästar.
Jag var med Carro på hennes hoppträning idag, det var alla i hennes klass som tränade. Träffade även Fine (ni vet "min" förra ponny) som var där och hoppade. Nu saknar jag ihjäl mig efter henne.
Blir så taggad på att börja rida nu igen, iväg och träna, tävla, göra massa framsteg på kort tid. Eller kanske jag ska bli hopptränare? Jag skulle trivas som handen i handsken. Ska fundera lite mer på det där asså.
Imorn blir det en liten speciell dag, ska vara i skolan 9.30 - 22.30 ungefär. Slutar 12 egentligen, men vi ska ha ljussättning på vår barnmusikal mellan 13 - 17. Därefter ska vi fota i mörkret, slipper lektionen på torsdagsmorgonen iaf.
Nu ska jag hoppa ner och sussa i min säng.
Godnattkram

Lägger upp lite bilder från förra tävlingen jag och Carro var på.


hm, japp?


Caroline Tropp - Ängaskogs Anima


Kommentarer
Postat av: ida

svar: ja de ar ju aldrig fel o partya ;) och de va ju bra att du dansade lite at mig ocksa, saknar centrum haha.

Misss u baby <333

2009-10-07 @ 01:03:48
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0