091005

Godmorgon solstrålar!
Sovit gott? Jag har sovit sådär, är alltid så fruktansvärt fökyld på natten och inatt blev det lite svårt att andas.
Men men, Måndag idag. Ny vecka, nya mål. Idag ska jag vara i skolan 10 - 17 ungefär. Sen blir det att gå hem och plugga, har två prov den här veckan. Bläää.
Förresten ska jag och min familj åka iväg på lovet som komma skall, antingen till Malmö eller Sthlm. Jag är ju ganska på Sthlm men man måste ju sansas om något. Vi hade tänkt att gå på en musikal också, hah det är så familjen Asplund. När vi väl åker iväg så är det alltid musikal som står på schemat, heh.
Nae, nu ska jag ta och äta upp min frukost. Ha en bra dag, så hörs vi sen.
Kram


me today, leggins med dragkedja h&m, lång t-shirt h&m, grå kofta jc (gaaaammal) strumpor "soft saturday" hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0