091003

Hej bloggen!
Gårdagen blev väldigt spontan. Först skolan 8 - 15 ungefär, sen åkte jag hem och hade planerat att jag skulle hjälpa Carro med att bygga upp lite hinder så hon kunde hoppa. Då säger Tilda att hon inte ska gå på bio (som hon hade planerat) så vi bestämde för att ta en krogrunda. Efter några minuter när jag hade börjat göra mig iordning ångrar Tilda sig och bestämmer att hon ska stanna hemma. Men jag åkte in iaf, träffade mina vänner Spunk och Sara och hade trevligt. Senare på kvällen åkte Sara hem och jag gick vidare till ett annat ställe, träffade även några vänner där och slog klackarna i taket tillsammans med dom. Åkte hem ganska tidigt och sov lääänge idag, vaknade 13.20.
Nu sitter jag här och tittar på Andra Avenyn på vår nya 42tums tv och väntar på lunchen. 
Ha en bra lördag, vi hörs senare! 
Kram 

Nu när jag har fått tillbaka min dator så ska jag lägga över alla mina 450 bilder från kameran, så det blir en liten bildbomb här någon gång.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0