091002

Shit, oktober redan. Snart är det julafton, sen är det bara att planera vilka låtar som ska spelas på sin begravning.
Nej, fy vad det lät hemskt!
Fredag idag, sista dagen innan helg. Mh, vad skönt. Unnade mig en liten bulle i skolan idag innan, bara för att det är fredag höhö.
Ikväll blir det nog lite dans inåt staden, köra på sådär heh.
Vet ni vad? Jag orkar inte skriva mer nu faktikst. Jag har förresten fått tillbaka min dator efter några veckors reparation, så nu blir det fler sena kvällar i soffan. Mh, vi gillar det.
Ha en himlans trevlig fredagskväll! Ciao

Kommentarer
Postat av: karolina

så det blev utgång ändå! hehe

2009-10-02 @ 19:42:04
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0