Ny mobil

Jag kollar runt lite på ny mobil här och hittar endel fina, det värsta är att jag har ett 3abbonemang just nu och jag är lite osäker på om det måste gå ut innan man kan fixa ett nytt. Någon som vet? Vill verkligen ha en nny mobil nu, har två olika mobiler och jag lämnar in en av dom iaf en gång varannan månad. Börjar bli lite tjatigt. Har en inlämnad just nu för att knapparna lostnar hela tiden och vibratorn är sönder.

Nu ska jag ta och titta genom svenska nationella lite, ska skriva i 5h imorn på morgonen. Hm, bäst jag sätter igång. Godnatt på er!

Kram


fastnar mer och mer för den här, visst är den tuff?


den är ju också ganska fin hehe

Kommentarer
Postat av: Svante

du kan byta/förlänga ditt abonnemang när du har 3 månader kvar...



ett tips är att köpa Sony Ericsson eller Nokia.. HTC funkar också, allt annat är i princip bara skit !

2009-11-17 @ 21:19:09
Postat av: ida

nähe Prada är guld så den är inte skit!

2009-11-17 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0