Noblesse

Hej på er!
Nu har jag kommit hem från skolan och allt jag har gjort idag. Var på a6 och kollade upp det med mobilen, ska skriva ett brev till 3 om dom kan reklamera telefonerna så kanske jag kan få en ny. Är så fruktansvärt trött på att lämna in dom hela tiden.
Ikväll blir det en riktigt mys och lyxonsdag med Noblesse mörk choklad som delas med mamma framför tvns alla program. Paradise Hotel är det ju sen också, det måste man ju se. Helt fast i det asså heh. Jag har blivit en riktigt tvtittare, innan när jag hade häst var jag i stallet hela kvällarna och hann aldrig sitta framför tvn utan gick bara och la mig direkt. Skönt att man kan slappna av lite efter skolan nu faktiskt, lite uttråkad dock i längden.
Nae, nu ska jag ta mig lite mat och sen gå ner till "musikrummet" och sjunga lite.
Ha en trevlig kväll :)

Kram




ser ni chokladen? hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0