Lista

1. De 3 senaste köpen jag gjort är svarta höga byxor ridbyxmodell, svart festklänning, svart blingt-shirt
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är min kusin?
3. Det senaste jag googlade bilder på mammas pojkar
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin linne från second hand
5. I min handväska har jag just nu plånbok, handsprit, handkräm, smink, hårborste
6. Min favoritgata i världen är avenyn
7. Mitt signaturplagg är räknas klackar?
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är har inte råd med fina grejer
9. Jag är beroende av vaselin, concealer
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: klassiskt, bling, enkelt
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja Zara
12. Jag har aldrig köpt något från monki
13. Jag fyndar bäst på Våran Kåk
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Lauren Conrads
15. Mitt nästa stora inköp får nog bli en mobil
16. Min stilikon är Lauren Conrad
17. I min skosamling har jag  nästan bara klackar
18. Min drömväska är Chanel
19. Varje månad shoppar jag för det jag har råd med
20. På nätet shoppar jag helst just nu från H&M
21. Min favorit-modeblogg är Englas showroom (där jag för övrig tog listan ifrån)
22. Jag är som snyggast när jag är solbränd med en fin klänning och skyhöga klackar
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag mina kära kompisar
24. Mitt hår är blondt och slitet
25. Mitt drömjobb är vara makeup artist för stora märken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0