Lax

Hej där!
Nu har jag och Foxie kommit hem från en trevlig kvällspromenix i staden, hundarna fick springa och busa lite inne på en lekplats. Nu ligger Nussan som en annan död varelse i soffan på täcket. Det ser så mysigt ut.
Jag har precis ätit upp en portion med lax och pasta, det var riktigt gott. Lax är bland det godaste man kan äta enligt mig. Funderar på att ta lite äppelkaka till efterrätt? Det är ju ändå sista dagen i veckan heh. Sen blir det sängen, orkar inte ens duscha. Får tvinga mig upp imorn morgon istället innan skolan, usch det är det värsta som finns att duscha på morgonen. Jag som är så fruktansvärt morgontrött också skulle inte förvåna mig om jag somnade och dränker mig eller något. Okej, där tog jag i.
Nej, nu blir det kaka. Mums! Goodnight sunshines

Kram


jag och sanna fotade i ljusrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0