091128

Hej på er!
Kom precis in från en snabb promenad med hundarna och nu har jag placerat rumpan i soffan igen heh.
Gårkvällen var riktigt trevlig, vi började hos min fina vän Annie som fyllde 18, åt mat och sjöng singstar. Sen tog vi bussen in till stan för en trevlig utgång. Carro fick dock åka hem eftersom hon inte har åldern inne än, tråkigt. Det blev en sen kväll och jag låg väl i sängen ungefär kl 4, men det var det värt. Det var sjukt mycket folk ute, proppfullt på dansgolvet.
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll. Tänk vad gott lite chill med skumpa!

Kram


Jag och Sanna (som också fyllde 18 igår!!) på skolavslutningen förra året


Frida :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0