091126

Hej alla nattsuddare, vad gör ni uppe såhär sent?
Jag kan inte sova, har huvudvärk och är varm som en stekpanna. Sjuk? Nejdå, så får inte vara fallet.
Två av mina kompisar fyller 18 år på fredag så då blir det att fira dom, kommer bli sjukt roligt. Sen lovar jag er, att nästa vecka, efter helgen asså. Då ska jag ta tag i min träning, minska ner på utelivet och få en bättre hälsa. Det kommer bli svårt i början hah, men jag ska klara det.
Nej, nu ska jag ta och försöka sova. Börjar 8 imorn, så måste ju ha lite sömn.

Godnattkram

Mitt internet har krånglat några dagar och jag vet inte om det kommer fortsätta göra det, men det är därför jag inte har skrivit så mycket iaf!


ska vi säga ett halvår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0