091121

Godmorgon på er!
Uppdateringen var inte den bästa igår, hade mycket grejer att göra. Skolan var ganska seg, 8 - 15 med två lektioner på hela dagen. Förstår inte hur dom lägger schema på den skolan, håltimmar varje dag.
Gårkvällen var riktigt trevlig, spontanitet var det kan jag säga. Träffade jättemånga treliga människor på uteställena som jag inte hade träffat på länge. Har tyvärr inga bilder från kvällen, måste börja ta med mig kameran så ni får se hur kul vi har det haha!
Ikväll blir det nog hemmafest med Carro, var längesen. Ska ta och skriva mitt svenska nationella tal och öva in det lite först. Ni får ha en trevlig lördagkväll så hörs vi senare.

Kram




vad säger vi om lite sommar?


min fina vän caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0