091119

Godmorgon på er!
Jag sitter nu på fotolektion och är hur trött som helst. Vi har varit ute och fotat en liten stund och resultatet ser ni här om en stund, tema ordspråk och förminska/förstora.
Igår blev det som sagt en riktigt slapparkväll, somnade i soffan 21.30 typ och gick ner för att sova men nej, då var jag klarvaken. Vaknade i morse av att mamma och minstingen av hundarna kom ner med frukost, sen somnade jag självklart med hunden i famnen och vaknade upp i panik med 20 min på mig till bussen gick. Hah, jag är sämst.
Nej, nu måste jag fortsätta här. Bilderna kommer snart.

Kram


hur gott skulle inte det här vara?!

Kommentarer
Postat av: jocke

det såg inte fel ut!

2009-11-19 @ 10:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0