091112

Exakt 2 månader kvar till jag fyller år, 19 (!) jag fyllde ju 18 häromveckan känns det som?

Här sitter jag och äter den godaste rätten jag kan göra, ugnsbakad lax med osttäcke. Muums vad gott det är! Fast man ska ha creme fraishe men det hade jag inte så det var inte lika gott som vanligt. Men åh vad gott och lätt (!) det är att göra. En rätt som görs alldeles för sällan här hemma.
Imorgon bär det av till göteborg med klassen, ska på studiebesök på musikhögskolan och shopping står självklart på schemat. När vi kommit hem så blir det utgång här hemma i jönköping, tagga tjejer!

Ha en trevlig torsdagskväll nu så ska jag äta upp min lax, mmm.

Kram

Kommentarer
Postat av: ida

jaa de kanns ju inte alls som de va langesedan din 18-ars fest var ju ;)

ha de sa kul i gbg o nar du gar ut :D miss ya <33

2009-11-13 @ 15:39:20
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0