091110

För det första vill jag gratta min fina vän Louise på 19 års dagen!

Dagen som var den första riktiga skoldagen för mig efter förkylningen har varit helt okej, sjuk trött nu efter en veckas liggandes i sängen. Skönt att komma iväg igen. Började med en Sv lektion där tjejkompisarna hade redovisningar om relationer, intressant att lyssna på. Jag har mitt om två veckor pga sjukan då. Efter det gick jag och min kompis Sanna in i ljusrummet och fotade lite, blev endel bra bilder. Ska få Sanna att skicka över några så kan ni få ta en titt.
Skoldagen avslutade med aerobic lektion, jag gick upp till gymmet en stund istället så jag inte får tillbaka förkylningen innan imorgon.
Kvällen som fortsätter nu ska jag tillbringa i stallet och trimma lite på min kompis Linns fina ponny. Ha en trevlig tisdagkväll.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0