091106

Godmorgon på er!
Ja, det är fredag och helg. Jag ligger fortfarande i sängen och väntar på friskpillret, det verkar inte finnas. Några tips? Skriv här!
Just nu sitter jag i sängen och tittar på något dansbandsprogram, dom tävlar mot varandra. Det är nog ungefär som körslaget skulle jag tro. Ett band åker hem varje vecka, eller jag vet inte hah. Det är lite kul att se när dom gör bort sig eller gör låtarna jättebra i tv.
Ja, kvällen vet jag väl inte. Folk ska ut på krogen, jag kommer sitta i min säng och titta på ännu mer dansband kanske. Vem vet. Jag kommer inte ihåg sist jag var hemma och sjuk från skolan en hel vecka, det måste varit när jag gick i 9an eller något.
Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer. Spring iväg och sminka till er, fixa håret, välj ut kvällens kläder och stick iväg till den där förfesten som ni kompisar har planerat sen i måndags. Ha en jättebra fredagskväll helt enkelt!

Kram


vad sägs om en ny header kanske?

Kommentarer
Postat av: ida

oj jag ska lägga in den någon gång shit vad lat och seg jag e..

2009-11-07 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0