091103

Hej!
Idag är jag hemma och försöker friska mig, har precis varit ute en långpromenad med minstingen av hundarna i huset. Så nu ligger hon helt avslagen på sin stora kudde i soffan, det ser så mysigt ut att jag bara vill lägga mig jämte. Det lär ju säkert bli så idag, att jag sitter i soffan hela dagen förutom när det är dags för krullen att ta sina promenader. Men det kanske är så man blir frisk, jag är inte så bra på det. Att bli frisk asså. Pappa köpte hem "Kan Jang" som tydligen ska vara bra för förkylningar, men ack så äckligt det är. Nä, jag får sova ist heh.
Nu ska jag ta och göra en liten smoothie med hallon och laktosfri youghurt, supermegagott.

Hörs senare!

Kram


Hur söt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0