utomlands

yesbox! nu i veckan så ska vi gå in till resebyron o kolla vart, när och hur vår resa går, äntligen blir det av iaf! ska bli himla skönt att åka iväg. hoppas på två veckor med sol, party o shopping :D ett underbart gäng med tjejer på en ö i grekland kanske, kan det bli bättre? åh vad härligt det kommer bli! är det ngn som tipsar om ngt spec ställe som är trevligt?
sen hoppas jag på en vecka till new york för att hälsa på ida (som jag saknar mycket btw) på höstlovet! o så blir det london med familjen ngn gång framöver oxå, yesbox (Y) ska ni åka ngnstans?
för övrigt har dagen varit YR, gått runt o vinglat konstant, känts som det iaf. jag tror jag ska ta och gå o sova på riktigt tidigt idag. behövligt!
sen vill jag bara påpeka att jag inte vill bo ute på landet längre, köpa mig en lägenhet i stan hade inte varit fel. sen vill jag köpa massa vårkläder också.. men men, är man fattig så är man, haha.
godnatt på er! kramar


grekland


vita långa stränder


mysmiddag

Kommentarer
Postat av: Patrick

Åk inte till Samos bara, där finns det iofs sol och värme, men ingen shopping o INGET party :P

2009-03-09 @ 00:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0