söndagskväll

jahopp, då sitter man här igen o ser fram emot måndagen o en ny härlig vecka. inte det minsta, kan det inte vara helg hela tiden? haha. oh nää, nu när jag kollar ut genom fönstret så snöar det!? vad är det här för land egentligen. nu tar jag o packar ihop mina grejer o drar härifrån snart! himla väder säger jag bara asså.
nåja, nu är det som det är. jag bor här i sverige o om det inte vill vara sommar hela tiden så är det väl så det ska vara, suck.
jag hade hoppträning idag med ponnyskrället iaf, jag var inte riktigt med i matchen så det gick inte så bra hehe. men men, travhoppa är alltid kul ;P för övrigt har jag fyra prov den här veckan. det blir till o plugga järnet! hoppas ni får en bra vecka! jag ska kanske göra en sak, men det håller jag hemligt än så länge hehe :)
såhär söt kan min hund vara en söndagskväll när man sitter o myser framför tvn, puss på det! 
godnatt på er, kramar

 

aaw <3


                                                                        ngn är trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0