söndag 1/3

ÄNTLIGEN har min mobil blivit normal igen, alla tjänster o allt är tillbaka! så nu är det bara smsa, haha.
för övrigt har dagen varit som en vanlig söndag ungefär. var borta på ridskolan o hoppade, utan hindrena oxå kan jag säga, hon var helt galen! nora stackarn red o ramlade av. verkade som det gick bra iaf. himla dumma ponny! det får bli bättring på det här nu.
o imorn börjar min dag som nyttig, haha. får se hur det går. men ska kämpa lite iaf. tex morötter o gurka o dippa ist för massa godis o chips. det ska nog bli bra! ^^ jag och caarro hjälps åt. så det blir gymmet halv 8 på morgonen, ska man börja så ska man börja tidigt, heh.
nä, nu blir det att läsa lite religion!
har ni haft en bra helg?


she is mine

Kommentarer
Postat av: Caarro

haha snyggaste bilden du kunde hitta verkligen ;P noot!

nu ska vi bli nyttiga :D

you are mine<3

2009-03-02 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0