sommar

ett steg närmare sommarn idag, så himla skönt! det var t.o.m varmt idag ju, hade nästan kunnat gå utan jacka haha. tänk vad skönt när man bara behöver slänga på sitt ett par jeans shorts o en t-shirt o ett par snygga gladiatorskor. ge mig sommar nu tack!
dagen idag har varit lite spec iaf hehe. jag sov hos tilda tills idag och vi försov oss (självklart!). vi började 8 egentligen, men vi var i skolan kl 12, bra gjort säger jag bara haha. men vi klarade resten av dagen iaf, yex (y) 
efter skolan åkte jag vidare till stallet o tog hand om skruttan :) o imorn är jag ledig, ska bli så skönt o få sova ut för en gång skull! sen blir det träning med skruttan oxå. nu ska jag sova. godnattkramar




Kommentarer
Postat av: ida

din svarta var valdigt fin :) vart kommer den ifran? <33

2009-03-18 @ 15:05:04
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0