snöig morgon

godmorgon bloggen! vad ligger det på marken idag? jo snö! var det inte vår häromdagen? jag förstår mig inte på detta vädret. visst, det snöade igår. men det hade väl inte behövt lägga sig? dessutom missar jag bussen oxå. den ska gå 7.21, jag kmr ut dit kanske 18 över. då kommer det en buss! varför? sen väntar jag där en stund o så kmr nästa buss 29, då jag självklart hade vänt o gått hem. tänk vad solen kan göra en på bra humör, eller tvärtom - snön gör en arg/ledsen. hoppas ni får en bra dag allihop så hörs vi sen, snökramar



såhär ser jag ut idag, ni får ursäkta mitt nyvakna ansikte


tycker om tildas nitar ;)


utrustad för snövädret, har inte tänkt på tandborsten förrens nu hah

Kommentarer
Postat av: Frejja

vilken fin mössa! vart har du hittat den?

2009-04-28 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0