sjuk

den släpper inte taget!
jag har varit hemma från skolan idag, igen. det blir så himla långtråkigt att ligga i sängen hela dagen. jag vaknade o hade jätteont i halsen o kunde knappt andas för att jag var så täppt i näsan. gah. suck. pust.
lite senare kom pappa ner med frukost till mig, han hade bakat bröd så det fick det bli. jättegott.
sen har jag kollat på the hills o life of ryan. the hills består ju typ av girlfight, dom tjafsar hela tiden, är osams med alla. men samtidigt lever dom ju ett sånt himla fabulous liv, hade inte tackat nej till det!
och life of ryan, jag tycker han är så gullig mot sin lillebror. tänk vad han ser upp till ryan, om man ändå hade en sån bror, hehe.
aja, jag har iaf fått i mig lite frukt o sånt gott nu :) nu ska jag ta mig ett bad tror jag o slappa lite där ist, lite omväxling.
vi hörs senare, kramar


frukt tallrik gillar vi


life of ryan


the hills

Kommentarer
Postat av: ida

ooh jag alskar de the hills :D

krya pa dej babe :) saknar dej. <33

2009-03-06 @ 04:57:11
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0