mella kamilla dag

hej! hoppas ni har haft en bra dag. idag var jag ledig :) dagen började med att jag vaknar runt 10 och får väärldens näsblod! jag får aldrig det, förstår inte vad som hände. det bara rann. sjukt äckligt o jag höll på att svimma. tillslut lugnade det ner sig iaf. så då ringde jag kamilla o bestämde att hon skulle ta en buss hit. lite senare får jag ett sms "jag har missat bussen !!!!!!!" haha. så då fick jag åka o hämta henne. sen vidare till stallet med varm choklad och charon, mums. vi tog med oss hundarna oxå, så där satt vi, jag och fine + kamilla och mina två hundar. haha. det var nog en rolig syn. tog massa kort, men jag hittar inte sladden till kameran. slarvmaja. suck. men jag ska leta hehe.
nu sitter jag här, tog en extra lång dusch idag, la ansikstmask o hårinpackning. so fresh! har precis målat klart naglarna, tånaglar som "fingernaglar" :S hah.
ikväll blir det sova tidigt, skönt. skola imorn 8 med bild, usch. den värsta lektionen på hela veckan! men jag ska nog överleva. det är ju iaf fredag :) favvo. ska ni göra ngt kul i helgen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0